25 Şubat 2011 Cuma

Doktor Ben Şimdi Hasta mıyım Eşcinsel Olduğum İçin?!

Doktor sen söyle bana.Ben şimdi eşcinsel olduğum için hasta mıyım?Bedensel ve ruhsal olarak hiç bir sorunum yok ama.

Ne bir acıyan-ağrıyan yerim,ne de çevreme karşı bir saldırganlığım var.Üstelik hep saldırıya maruz kalan benim.Ben de bunlar hasta mı da bana saldırıyorlar diye düşünüyordum.Meğer hasta olan ben olduğum için her türlü kötü muameleye maruz
kalıyormuşum!Peki doktor bir insan hasta diye her türlü ayrımcılığa ve kötülüğe maruz kalmak zorunda mı?Bu devletin
eşcinselleri koruyup kazanması gerekmez mi?Hem neden çifte standart uyguluyor hasta isek eğer?Ben hasta isem çalışma ehliyeti verilmemesi veya eşcinsellerin tespit edilip karşı cinsle falan evlenmesine engel olunması gerekmez mi?Eşcinsellerin kamusal alanda bulunması eşcinselliğin yagınlaşmasına falan sebep olmaz mı?Bulaşıcı falandır neme lazım!
Ben şimdi suç mu işlemiş oluyorum doktor yıllarca eşcinselliğimi iş hayatıma karıştırmadan çalıştığım için?Yasalar bir şey yapamıyordur belki ama vicdanımın rahatsız mı olması gerekmez mi?Anladım."Devlet vergi alabilmek için görmezlikten gelip,heteroseksizmin kurallarına göre ayrımcılık yapıp cezasını kendi yöntemince kesiyor."diyorsun.İşverenler de keyfine göre işe alır veya çıkarır.Hesap mı verecek nasıl olsa.Verir üç kuruş tazminatını def eder başından.İş yerinde yaşadığın ayrımcılık da iş verene ödül olmuştur zaten zamanında egosal olarak.
Şimdi ben emeklilik için hizmet süremi tamamladım bütün ayrımcılıklara göğüs gererek ama kendi cinsimden olan eşimin devletin verdiği hizmetin hiçbirinden faydalandıramayacağım heteroseksüeller gibi yani.Ama devlet vergi alırken "Sen eşcinselsin,gelecekte devletten eksik
faydalanacaksın." diyerek benden eksik vergi almıyor ama."Devlet bütçesinden fazla ödenek ayırmamak için mi eşcinsellerin aile olmasına izin vermiyor" desem fazla iyi niyetli mi olmuş olurum?Ama eşcinseller zaten devletin resmi olarak imza karşılığında kuru-kuru onayına ihtiyacı olduğu için evlenmek istemiyor ki,eşit haklara sahip olmak için böyle bir şey istiyor.Çünkü daha eşcinsellerin heteroseksüeller gibi imza karşılığında sevdiğine sahip olmak ve ekonomik geleceğini güvence altına almak gibi toplumsal lüksü yok ki.Daha iş derdinde,aş derdinde,güvence derdinde.Nasıl güvenebilirim ki eşcinsellerden sevgiyi,sevişmeyi esirgeyen ve onların da paylaşım yaşama ihtiyacını görmezlikten gelen toplum temsilcilerinin tedavi yöntemine.Bunların derdi tedavi ederken öldürmek olmasın.
Ayrımcılığın en can acıtanı da devletin çelişkili tutumu.Hem "Eşcinselsin,otur oturduğun yerde." diyor,hem de karnını doyurmak için fuhuş yapan veya sanatsal alanlarda gösteri yapanları "Eşcinselliğe özendiriyorsunuz." diye yıldırmaya,sindirmeye çalışıyor.Devlet toplumun yansıması olduğuna göre bu çelişkili tutumu anormal görmemek gerek tabi.Toplumdan dışlanmamak için eşcinsel çocuklarını iki yüzlü bir şekikde evlendirmeye çalışan aileler bu toprakların fertleri değil mi?Sistem geleneksel biçimde yoluna devam etsin de bireyleri mutlu olmuş,mutsuz olmuş kimin umrunda.
Aklıma gelmişken,benim empati oranım da çok yüksek heteroseksüellere göre.Bu iyi olduğuma dair bir belirti sayılmaz mı?Ötekileştirilip ayrımcılığa fazla maruz kaldığımdan mı bu duyarlılığım yoksa?Vicdanım da çok gelişmiş durumda ama devlet personeli beni vicdansızlıkla suçladı.Kaç defa açık eşcinsel olarak kan vermek istediysem,"Sen eşcinselsin!" diye benden kan
bağışı kabul etmediler.Ama acil durumlarda kaç defa kan verdiysem hiç "Sen eşcinsel misin?" diye sormadılar.Bana doldurttukları formda da hiç eşcinsel olup-olmadığımı soran bir madde yoktu.Ama bu durumu anlattığımda "Senin vicdanına kalmış bir şey!"diyerek beni vicdansızlıkla itham ettiler.Oysa ben vücuduma bırakın nikotin,alkol gibi zararlı madde sokmayı gazlı içecek
bile içmediğim gibi,gereksiz kalori bile almam sağlığıma çok düşkün olduğum için.Benim cinsel yönelimim nasıl benim metabolik değerlerimi etkileyebilir ki?Tabii eşcinseller korunmasız seks yaparlar ve bulaşıcı hastalıkların da taşıyıcılarıdır değil mi?İstatistiki verilerin hiçbir önemi yoktur tabi önyargıların ve yanlış bilgilerin yanında;"Sen eşcinselsin,hastasın,sapıksın,orda dur.Yoksa kafanı koparırız!"
Kalkmış birileri de eşcinselliğin doğada karşılığı ne diye sormuş.Doktor ben kısır da değilim,iktidarsız da ama karşı cinsimle sevişmek de istemiyorum,kendi soyum-sopum devam etsin diye de bir kaygım yok.(Bilimsel olarak eşcinsellik genetiksel ve çevresel faktörlerin eşcinselliği ortaya çıkarmasından başka bir etkisi olmadığına göre eşcinselliğin bastırılması ve heteroseksüelleri memnun etmek için eşcinsellerin heteroseksüellerle evlenmesi eşcinselliğin daha fazla artmasına sebep olmaz mı?Al sana bir çelişki daha!Eşcinselliği hadım etmeye çalışırken daha mayalamaya çalıştıklarının farkında değiller.)Heteroseksizmin abartılı
üremesinden dolayı küresel dengelerin daha fazla alt-üst olmaması için bir lokma ekmeğe ihtiyacı olan çocukların bakımını üstlenmek istiyorum.Ama buna da izin vermiyorlar eşcinsellere sübyancı gözüyle baktıkları için.Oysa istatistiklere bakarsak tacizlerin,tecavüzlerin ve ensestin eşcinsellerle kıyaslanamayacak derecede heteroseksüeller tarafından gerçekleştirildiğini
görüyoruz.Bu da bir çeşit kendini başkaları üzerinden temize çekme politikası değil mi?
...
Doktor ben kendimi hiç hasta olarak hissetmiyorum hastalık tanımlarına uymadığı için eşcinsellik.Eşcinsel olarak çok mutlu ve huzurluyum.Şikayetim yok eşcinselliğimden.Ama heteroseksizmden çok çektim.Gasp,darp,tecavüz...Hani hasta kendi hastalığını hep reddeder ya,heteroseksizm de bir kendini sorgulasa diyorum.Hem heteroseksizmin tedavisi olduğuna göre eşcinsellik mi hastalık,heteroseksizmi savunanlar mı?Düşünmeye bile gerek yok aslında .Eşcinselliği hastalık olarak görenler çözümü başka yerde arıyorlar bence.Eşcinsellik kabul edildiği zaman heteroseksizm de tedavi olacak ama habisleşmiş bir uru bilgi bistürüsü ile
temizlemek de pek mümkün olmaz.Çünkü iktidar her zaman haklıdır egemenliği kaybetmemek için.Yeni nesili bu bu habisleşmiş urdan ne kadar uzak yetiştirebilirsek,huzurlu bir yaşam için bireyselliğin ön planda olduğu bir geleceğimiz olabilir ancak.
Heteroseksizmin derdi eşcinselleri düşünüp,onları tedavi etmek falan değil.Sadece iktidarı kaybetme korkusu ve o koltuğu korumak için canlının temel ihtiyaçlarını baskı unsuru gibi tabusal silahlara dönüştürüp,çoğunluğu arkasını alarak vurmaya çalışması.O silahı geri teptirmenin tek yolu da eşcinsellerin eşcinsellikleriyle barışması,"Sana ne benim
hastalığımdan"demesi.
"Size ne bizim eşcinselliğimizden,hastalığımızdan!"
http://halilkandok.blogspot.com/2010/03/doktor-ben-simdi-hasta-mym-escinsel.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder