25 Şubat 2011 Cuma

Dest-i İzdivaç programında Alevilere hakaret edildi

Renk Haber, 26.08.2009
 Bugün 26 Ağustos 2009 tarihinde saat 10: 00 da yayınlanan Zuhal Topal' la Desti İzdivaç proğramında Alevilere hakaret edildi.

Olay şöyle gelişti:

80 yaşlarında evenmek isteyen bir kişi kendisine kaç yaşlarında bir bayan bakılacağını konuşurken; ''bana 40 yaşlarında bir talipli bile çıktı, ben de ona sen benim kızım yaşımdasın, sen benim kızım sayılırsın, ben seninle nasıl evleneyim, ben kızılbaşmıyım. dedim '' dedi. Olay canlı yayında gerçekleşti. Programın sunucusu şaşırıp herhangi bir tepki vermedi. Reklama girilip, sonra konu toparlanmaya çalışıldı.

Reklamdan sonra Zuhal Topal, "Canlı yayın bu, istemeden insanlar ağzından bazı yanlış şeyler kaçırabiliyor. Onun yaşlılığına ve heyecanına verelim. Onun adına özür diliyorum. Kendisi de özür diliyor. Seyircilerimiz haklarını helal etsinler... Böyle bir hata oldu. Rahmi Bey de çok üzüldü. Haklarınızı helal edin diyorum ve özür diliyoruz" açıklamasını yaptı.

Star TV program devam ederken alt yazı geçmeye başladı: "Konuğumuzun ağzından çıkan yanlış sözden dolayı seyircilerimizden özür diliyoruz"

Daha öncede Güner Ümit Turnike programında Star Tv ekranlarında bir skandala imza atmıştı. Güner Ümit programda hamile bir kadına seri sorular soruyorken, "çocuğun babasi kim? '' sorusuna kadincagiz ''babam'' deyince "Kızılbaş mısınız'' sorusunu sormuş ve olayın fitilini ateşlemişti.

Konuyla ilgili olarak Alevi Bektaşi Federasyonu yarın saat 13.00'da Star TV'nin İkitelli'deki binası önünde protesto gösterisi yapacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder