26 Şubat 2011 Cumartesi

Terfi İçin Namaz

yıl 1991 yer şişli end.mes.lisesi,milli savunma dersine giren bir albay'ın ağzından dökülenler,okulumuzda namaz kılan öğretmen ve öğrenciler için bir mescit mevcuttu ve Allah kabul etsin bende arkadaşlarımın da destek olması sayesinde mümkün olduğunca namazlarımı kılmaya çalışıyordum,bir öğle namazı sırasında milli savunma dersine giren hocamız olan ismini hatırlayamadığım albay(dersin adı tam olarak bumuydu onuda hatırlamıyorum) mescidin kapısından girip namaza durdu,haliyle biz öğrenciler şaşırdık zira bir subayı namaz kılarken görmemiştik.kendisi sert mizaçlı biri olduğundan kimse onunla bir samimiyet kuramamıştı,fakat zamanla ilerleyen samimiyet sonrası oğlunun da subay olduğunu,kendisinin namaz kılması yüzünden emekliliğe ayrılması yönünde baskılar olduğunu ve oğlununda bu baskılar yüzünden ordudan ayrılıp ticarete atıldığını anlattı...
bu anlattıklarıma senaryo diyebilirsiniz,hikaye,roman yada ordumuzu karalama çabaları diyebilirsiniz,fakat şunu bilinki beni tanımıyorsunuz ve ben en çok yalan söylemekten korkarım,anlattıklarım o albayın ağzından çıkanlardır,onun söylediklerine tek kelime eklemedim...
3 Haziran 2009, Xmurat, http://forum.memurlar.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder